Παύλος Μπαρμπαρούσης, Μπαμπίνη Ξηρομέρου: Λίγα λόγια για την υποψηφιότητά μου.



 Είμαι ο Παύλος Μπαρμπαρούσης του Σπύρου, με καταγωγή από τη Μπαμπίνη Ξηρομέρου. Πιστεύω πως με εφόδια το όραμα για την προοπτική του τόπου μας, την όρεξη για δουλειά, που για όσους με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι και θα είμαι στην πρώτη γραμμή, καθώς μένω στο χωριό μας και επιθυμώ να ασχοληθώ πραγματικά με την ανάπτυξή του.


Η άποψή μου είναι ότι η προσδοκία, η ελπίδα και η αλλαγή που ανέτειλε όταν η σημερινή δημοτική αρχή με ανεξαρτησία, με αξιοκρατία, με σκληρή δουλειά και με ικανή ομάδα, κατάφερε να κάνει το Δήμο Ξηρομέρου υγιή και λειτουργικό.
Επίσης τα έργα που είναι σε όλους μας φανερά και οι ανοικτές πόρτες σε όλους τους δημότες, είναι αυτά που με έκαναν να συστρατευτώ με το συνδυασμό "Ξηρόμερο Δύναμη Ελπίδας".


Σας ζητώ να μας εμπιστευτείτε, τόσο το συνδυασμό του Γιατρού Γιάννη Τριανταφυλλάκη, όσο και εμένα ως υποψήφιο πρόεδρο για την κοινότητα Μπαμπίνης, για να συνεχίσει η πρόοδος και ελπίδα στον τόπο μας. 
 
Να μας εμπιστευτείτε να δράσουμε όλοι μαζί, γιατί στο συνδυασμό υπάρχουν οι ικανότητες αλλά και το όραμα για τη νέα προοπτική που ξεκίνησε το 2019 για τον τόπο μας.


Παύλος Σπ. Μπαρμπαρούσης
Υποψήφιος Πρόεδρος
Κοινότητας Μπαμπίνης
Δήμου Ξηρομέρου


xiromeronews

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................