ΣΟΦΙΑ ΜΠΕΝΕΚΟΥ: Η αυτοδιοίκηση χρειάζεται ανθρώπους να αγωνίζονται με επιμονή και κυρίως να λένε αλήθειες και να είναι ειλικρινείς και έτοιμοι για συνεργασία με τους δημότες ιδιαίτερα μετά τις εκλογές .



Φίλες και φίλοι συνδημότισσες και συνδημότες επανέρχομαι να σας υπενθυμίσω την υποψηφιότητα μου και να σας γνωστοποιήσω για ακόμα μια φορά το ενδιαφέρον μου για τα κοινά και την προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων της περιοχής μας .Όλοι γνωρίζετε ότι δίνω τον αγώνα μου με πάθος χωρίς εντάσεις ήρεμα και πολιτισμένα


Η αυτοδιοίκηση χρειάζεται ανθρώπους να αγωνίζονται με επιμονή και κυρίως να λένε αλήθειες και να είναι ειλικρινείς και έτοιμοι για συνεργασία με τους δημότες ιδιαίτερα μετά τις εκλογές . 

Σας ευχαριστώ για την θετική ανταπόκριση στην προσπάθειά μου και ελπίζω αυτό να εκφραστεί σε σταυρό προτίμησης στο πρόσωπό μου ώστε να υλοποιήσουμε μαζί της θέσεις της παράταξής μας .Πιστεύω πως μπορούμε να χαράξουμε μια σύγχρονη πορεία στο πλαίσιο των απαιτήσεων των καιρών.

Πάντα έτοιμη να αγωνιστώ ώστε να είμαστε όλοι περήφανοι για τον τόπο μας και να τον παραδώσουμε στις επόμενες γενιές με ευχαρίστηση και ικανοποίηση υλοποιώντας τα προγράμματά μας υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση του άξιου Δημάρχου μας κ.Γιάννη Τριανταφυλλάκη.

Σας ευχαριστώ

Σοφία Σπύρου Μπενέκου

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................