Οι σημαντικοί οδικοί άξονες της Αιτωλοακαρνανίας στη συνάντηση Καραμανλή - Φαρμάκη---Πέραν τούτων, στη συνάντηση των δύο ανδρών τέθηκε και το ζήτημα ολοκλήρωσης του φράγματος Αχυρών
Σημαντικά οδικά έργα που
θα «αλλάξουν το τοπίο» στην Αιτωλοακαρνανία,
αλλά και ευρύτερα στη Δυτική Ελλάδα,
τέθηκαν στη συνάντηση εργασίας που είχε
την Τετάρτη 26 Ιουλίου στην Αθήνα, ο
Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος
Φαρμάκης με τον
Υπουργό Υποδομών, Κώστα
Καραμανλή.
Αναλυτικότερα, κυριάρχησαν τα ζητήματα σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, οι εκκρεμότητες που υπάρχουν στον οδικό άξονα Αγρίνιο – Καρπενήσι, καθώς και ο οδικός άξονας Πλατυγιάλι – Αστακός, τα οποία όμως για πρώτη φορά τέθηκαν ως τμήματα ενός μεγάλου και εμβληματικού οδικού άξονα που θα συνδέει τη Δυτική Ελλάδα με την ανατολική χώρα και την ΠΑΘΕ.
Πρόκειται για τον οδικό άξονα που θα ξεκινάει από το Πλατυγιάλι και μέσω Αγρινίου θα φτάνει μέχρι το Καρπενήσι και τη Λαμία και ο οποίος ενώ αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου, η κατασκευή του παραμένει ακόμα ένα μεγάλο ζητούμενο.
«Η υπεροτοπική σύνδεση της Δυτικής με την Ανατολική Ελλάδα, μέχρι σήμερα, γίνεται μέσω της Εγνατίας Οδού και της Αθηνών – Πατρών. Γι’ …
διαβαστε περισσοτερα
Αναλυτικότερα, κυριάρχησαν τα ζητήματα σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, οι εκκρεμότητες που υπάρχουν στον οδικό άξονα Αγρίνιο – Καρπενήσι, καθώς και ο οδικός άξονας Πλατυγιάλι – Αστακός, τα οποία όμως για πρώτη φορά τέθηκαν ως τμήματα ενός μεγάλου και εμβληματικού οδικού άξονα που θα συνδέει τη Δυτική Ελλάδα με την ανατολική χώρα και την ΠΑΘΕ.
Πρόκειται για τον οδικό άξονα που θα ξεκινάει από το Πλατυγιάλι και μέσω Αγρινίου θα φτάνει μέχρι το Καρπενήσι και τη Λαμία και ο οποίος ενώ αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου, η κατασκευή του παραμένει ακόμα ένα μεγάλο ζητούμενο.
«Η υπεροτοπική σύνδεση της Δυτικής με την Ανατολική Ελλάδα, μέχρι σήμερα, γίνεται μέσω της Εγνατίας Οδού και της Αθηνών – Πατρών. Γι’ …