Θεοφάνης Κοντοχρήστος.Ενα μεγάλο Ευχαριστώ από καρδιάς στους δημότες του Αιγάλεω που με τίμησαν με την ψήφο τους, και να εκλεγώ ως Δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Αιγάλεω..


 Φίλες και φίλοι, 

Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο Ευχαριστώ από καρδιάς στους δημότες του Αιγάλεω που με τίμησαν με την ψήφο τους, και να εκλεγώ ως Δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Αιγάλεω.


Χωρίς τη στήριξη από κανένα κομματικό μηχανισμό  με μόνο όπλο την αγάπη  και την εκτίμησή σας απέναντι στο πρόσωπό μου, δώσατε την εντολή να σας εκπροσωπήσω στο Δήμο Αιγάλεω. 


Σας ευχαριστώ που εκτιμήσατε τον έντιμο και καθαρό λόγο μου, αλλά και τον αγώνα μου με αποτέλεσμα να βρεθώ  σε υψηλή θέση στο ψηφοδέλτιο. Οφείλω να ομολογήσω ότι η συγκίνηση μου είναι τεράστια. 


Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Δήμαρχο  κ. Λάμπρο Σκλαβούνο που πίστεψε σε εμένα και με συμπεριέλαβε στο συνδυασμό "Αιγάλεω Νέα Εποχή".


Επίσης ευχαριστώ θερμά την οικογένειά μου και τους ανθρώπους που με στήριξαν με την αγάπη τους.

Η εκλογή μου αποτελεί μεγάλη αξία για εμένα, καθότι δεν είναι μόνο μια μεγαλη προσωπική νίκη. Είναι και που έκανα υπερήφανο το μικρο ποντιακο χωριό από το οποίο κατάγομαι, το Μπαμπαλιό Αιτωλοακαρνανίας.


Θα φροντίσω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών με βλέμμα καθαρό, με καρδιά γεμάτη αγάπη. με εντιμότητα και σθένος. 

Θα είμαι πάντα κοντά στα προβλήματα των ανθρώπων  όπως κάνω άλλωστε Χρόνια τωρα χωρίς προσωπικά αντάλλαγματα

Ο Θεός να σας έχει όλους καλά!!!


Με εκτίμηση 

Θεοφάνης Κοντοχρήστος

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................