Τασολάμπρου Χρύσα _ Υποψηφια δημοτική Σύμβουλος ΑΓΡΙΝΙΟΥ

 



Φίλες και φίλοι, η συμμετοχή μου ως υποψήφια στις αυτοδιοικητικές εκλογές προέρχεται από την

αστείρευτη διάθεσή μου να προσφέρω ακόμη περισσότερο στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, μαχόμενη για το κοινωνικό σύνολο, χωρίς να επιδιώκω προσωπικά οφέλη.


Γεννήθηκα και ζω στο Αγρίνιο, είμαι σύζυγος του Παναγιώτη Καρκαμπούνα καθηγητή Φυσικής Αγωγής και έχουμε δύο γιους φοιτητές.

Είμαι Διπλωματούχος Μουσικοδιδάσκαλος και Διπλωματούχος Βυζαντινής Μουσικήςκαθηγήτρια της Σχολής Β.Μ. της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (Υπουργείο Πολιτισμού) από το 2017

Είμαι Πτυχιούχος Νοσηλεύτρια και εργάζομαι στην ΕΥΡΩΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΊΟΥ Α.Ε. 28 χρόνια ως διοικητικός υπάλληλος

Σπούδασα επίσης «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων», «Ελληνικό Μουσικό Πολιτισμό και Εκπαίδευση» στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.)

Είμαι μέλος της «Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξη και Προβολής του Δήμου Αγρινίου»

Είμαι συγγραφέας μουσικών έργων και η μοναδική γυναίκα συγγραφέας σε βυζαντινή παρασημαντική γραφή

Είμαι Αντιπρόεδρος του «Συνδέσμου Ορχηστρών, Χορωδιών και Φιλαρμονικών Ελλάδος»

Άρθρα μου έχουν φιλοξενηθεί σε έγκριτα περιοδικά ενώ έχω παραχωρήσει συνεντεύξεις στο ραδιόφωνο

και την τηλεόραση, εντός και εκτός Ελλάδος, καλεσμένη Δήμων και Μητροπόλεων του εξωτερικού,

Πρεσβειών και Προξενείων (Τουρκία, Αλβανία, Σουηδία, Ρουμανία) με την ιδιότητα της «Εντεταλμένης

Πολιτισμού Ελληνικών και Διεθνών Πολιτιστικών Σωματείων» προβάλλοντας την πόλη του Αγρινίου.

 

Έργα μου στην πόλη του Αγρινίου

«Βυζαντινή & Παραδοσιακή Χορωδία Αγία Σκέπη Αγρινίου»

«Διεθνές Φεστιβάλ Χορωδιών Αγρινίου»

«Φεστιβάλ Θρησκευτικής Μουσικής Αγρινίου»

τα οποία είναι από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ της Ευρώπης και τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και του Υπουργείου Τουρισμού. Έχουν κερδίσει Ευρωπαϊκή αναγνώριση και τη σφραγίδα ποιότητας της Ευρώπης EFFE Label από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φεστιβάλ (European Festivals Association).

Εκατοντάδες επισκέπτες κάθε χρόνο, από Ελλάδα και εξωτερικό, έρχονται στην πόλη μας συμβάλλοντας σημαντικά στην προβολή και την εξωστρέφεια του Αγρινίου αφού ενισχύουν τον θρησκευτικό και πολιτιστικό τουρισμό. Τα φεστιβάλ είναι παράγοντες τοπικής ανάπτυξηςυπεραξία για τον Δήμο Αγρινίου και μέσα προώθησης της εικόνας και της ταυτότητας της πόλης μας.



Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................