Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ- Γράφει ο Άρης Μπιτσώρης

Τον περασμένο Αύγουστο, μετά από μια συζήτηση που είχα με τον κ. Άρη σχετικά με την υποψηφιότητά μου ως Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Ξηρομέρου, ο ποιητής μέσα σε 5 λεπτά πάνω σε μία χαρτοπετσέτα έγραψε ένα σύντομο ποίημα και το άφησε στο τραπέζι του καφενείου.  

Σήμερα τακτοποιώντας τα χαρτιά μου το ποίημα ήρθε στην επιφάνεια μια θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.


Η  ΥΠΟΨΗΦΙΑ


¨Γιατί είσαι υποψήφια¨, ρώτησα τη Σοφία 

¨αφού έχεις στα Πετράλωνα μόνιμη κατοικία


Μου είπε: ¨εγώ από καιρό θέλω να ’ρθω στη ρίζα, 

και ψάχνομαι, η πρωτεύουσα είναι μια πόλη γκρίζα.


Οι εκλογές με βρήκανε σ’ αυτήν εδώ τη φάση 

δε λένε για το σίδερο ότι κολλάει στη βράση;


Αφού τον τόπο αγαπώ και θέλω εδώ να ζήσω 

έχω την υποχρέωση να τον υπηρετήσω¨.


Την κάρτα της την έβαλα στην τσέπη του γιλέκου 

γράφει: 

¨υποψήφια Σύμβουλος Σοφία Σπ. Μπενέκου¨.






Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................