Ευχαριστήρια δήλωση της ΣΟΦΙΑΣ ΜΠΕΝΕΚΟΥ

 

Φίλες και φίλοι συντοπίτισσες και συντοπίτες

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους και κυρίως για την συνεργασία που είχα με όλους ως υποψήφια δημιουργώντας μαζί σας μια ζεστή και ανθρώπινη σχέση.


Μα πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον μοναδικό και άξιο Δήμαρχο μας Γιάννη Τριανταφυλλάκη που μου έδωσε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσω αυτό το υπέροχο ταξίδι επικοινωνίας με τους ανθρώπους του ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ.

Ένα ταξίδι που μου πρόσφερε αυτή την εξαιρετική εμπειρία της προεκλογικής διαδικασίας.

Σας ευχαριστώ θερμά όλους και εύχομαι στο Δήμαρχο μας και στους εκλεγμένους δημοτικούς συμβούλους καλή δύναμη και δημιουργική θητεία για το καλό του τόπου μας .

Παράλληλα επιθυμώ να απευθυνθώ στους συνυποψήφιους μου που δεν εκλέχθηκαν και να τους θυμίσω ότι σημασία δεν έχει αυτή καθαυτή η κατάκτηση του στόχου αλλά η διαδρομή και ο αγώνας για την επίτευξή του .

Θα ήταν ασυγχώρητη παράλειψη μου εάν δεν ευχαριστήσω ξεχωριστά τους συγχωριανούς μου για την πρώτη θέση που με αξίωσαν με τη προσφορά της ψήφου τους στην εκλογική αναμέτρηση στο χωριό μου τη ΜΠΑΜΠΙΝΗ για την οποία είμαι περήφανη και αγαπώ ιδιαίτερα .

Σας ευχαριστώ και πάλι  

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................