ΘΩΜΑΣ ΡΕΤΟΥΛΗΣ-Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου

 


Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου. Σας ευχαριστώ για τη στήριξη στο πρόσωπο μου.

Την εμπιστοσύνη που δείξατε ακόμα μια φορά στην υποψηφιότητα μου. Την καθαρή επιλογή σας στο πρόσωπο μου.


Η στήριξη σας με ανέδειξε ΠΡΏΤΟ σε ψήφους σε όλη την Αλυζια και ΤΕΤΆΡΤΟ σε όλο το Ξηρομερο. Είναι τεράστια αυτή η τιμή που μου κάνατε μιας και το ψηφοδέλτιο νικης του συνδέσμου μας είχε πολλές και αξιόλογες υποψηφιότητες.
Η επιλογή σας αυτή είναι τιμή αλλά και μεγάλη ευθύνη για εμένα. Τιμη γιατί για ακομα μια φορά ανανέωσατε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου. Ειναι τιμή διότι πρέπει να φανώ αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης σας.
Οι εκλογές τελείωσαν, τωρα μένει να εργαστούμε ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ σκληρά για τα προβλήματα της καθημερινότητας του τόπου μας.Με σκληρή δουλειά και ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

ΜΑΖΙ ΑΛΛΆΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΌΠΟ ΜΑΣ !!!

ΜΕ ΕΥΓΝΏΜΩΣΥΝΗ
ΡΕΤΟΥΛΗΣ ΘΩΜΑΣ
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................