ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ .Σωτήρη Μακρή(γενικό ψηφοδέλτιο Αστακού).

 

Δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης: Καλή επιτυχία και καλή δύναμη Σωτήρη. Σε ευχαριστώ για την μέχρι τώρα συνεργασία και στήριξη.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Ποτέ δεν μου άρεσαν τα πολλά λόγια . Στη ζωή μου έχω μάθει να δουλεύω σκληρά και να δημιουργώ . Η πρόταση του Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη το 2019 ήταν μια πρόκληση και τον ευχαριστώ που μου έδωσε την ευκαιρία να προσφέρω στο τόπο μου.
Κάναμε πολλά βήματα και τώρα ήρθε η ώρα να κάνουμε άλματα .
Στην προσπάθεια του Οκτωβρίου θα είμαι στην πρώτη γραμμή σαν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. Η εμπιστοσύνη και η εκτίμηση στο πρόσωπό μου είναι για εμένα τεράστιο στήριγμα .
Με εκτίμηση
Μακρής Σωτήρης του Κωνσταντίνου
Αντιδήμαρχος Δήμου Ξηρομέρου
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................