Η Ασπασία Κοτσιλίρη υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμου Ωρωπού.


Καλωσορίζουμε την Ασπασία Κοτσιλίρη στον συνδυασμό μας «Προοπτική για τον Ωρωπό»!

Ονομάζομαι Ασπασία Κοτσιλίρη, το γένος Βλάχου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σκάλα Ωρωπού. Είμαι μητέρα δύο παιδιών, του Αθανάσιου ο οποίος εργάζεται ως φυσικοθεραπευτής και της Αναστασίας η οποία είναι φοιτήτρια στο τμήμα Φυσικής Αγωγής.

Επί μία δεκαετία, είμαι υπεύθυνη για το κυλικείο του 1ου Γυμνασίου Σκάλας Ωρωπού, μια εργασία που μου δίνει τεράστια χαρά καθώς μου αρέσει να είμαι δίπλα στις ανάγκες των παιδιών και ειδικότερα της διατροφής τους. Την περίοδο 2014 έως 2019 ασχολήθηκα με τα κοινά, ως αντιπρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Σκάλας Ωρωπού.
Συντάσσομαι με τον Δημήτρη Κιούση, επικεφαλής του συνδυασμού «Προοπτική για τον Ωρωπό», θέλοντας να συμμετέχω ενεργά στις αποφάσεις για τον τόπο μου. Η αγάπη και το αίσθημα ευθύνης για το δήμο μας, με οδηγεί σήμερα στην απόφαση να είμαι υποψήφια, κάνοντας έναν τίμιο και δυναμικό αγώνα για ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας.
Καλώς ήρθες Ασπασία στον συνδυασμό μας! Καλή επιτυχία!!

ΠΗΓΗ.facebook

 Δημήτρης Κιούσης

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................