ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ- Υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος ο Νίκος Κατσακιώρης με τη παράταξη του Νεκτάριου Φαρμάκη

 


Φίλες – Φίλοι,

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 οι πολίτες της Δυτικής Ελλάδας με την ψήφο τους εμπιστεύτηκαν τον Νεκτάριο Φαρμάκη και την παράταξή του. Αυτά τα τέσσερα χρόνια που μεσολάβησαν έγιναν πολλά. Προβλήματα που χρόνιζαν βρήκαν λύση, η Περιφέρεια μπήκε σε ρυθμούς ανάπτυξης.
Σήμερα καλούμαστε να κάνουμε το επόμενο βήμα. Να βελτιώσουμε περαιτέρω την καθημερινότητα του κάθε πολίτη και να δημιουργήσουμε επιπλέον προοπτικές ευημερίας του τόπου μας.

Η αγάπη μου και το ενδιαφέρον μου για το Νομό που γεννήθηκα και μεγάλωσα, η διάθεσή μου να προσφέρω στους συντοπίτες μου και η μακρόχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά, με ωθούν να ζητήσω την ψήφο σας και να δώσω μαζί σας τη μάχη για το καινούριο, το διαφορετικό, τη μάχη της ελπίδας για την Αιτωλοακαρνανία.
Ευχαριστώ τον Νεκτάριο Φαρμάκη που μου δίνει τη δυνατότητα να αγωνιστούμε μαζί για να κάνουμε πράξη το κοινό μας όραμα για τον τόπο μας.
Με τιμή
Νίκος Κατσακιώρης
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................