ΑΡΗΣ ΜΠΙΤΣΩΡΗΣ:ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ

 


Χρονιάρα μέρα σήμερα κι εγώ βεβαίως οφείλω

να απευθύνω διάγγελμα στο γυναικείο φύλο,

 

που με τιμά ως Άγιο -των γυναικών προστάτη-

λόγω των γενεθλίων μου που ’ναι οχτώ του Μάρτη,

 

κι η εικόνα μου τις ευλογεί σε κάθε κομοδίνο

εκεί που πρώτα είχανε τον Άγιο Βαλεντίνο.

 

Αγαπημένες φίλες μου, η σκέψη μου κοντά σας

και πάντοτε επιεικής σ’ όλα τα σφάλματά σας.

 

Εφέτος, όμως, δίνετε ένα μεγάλο αγώνα

της σφραγισμένης σιωπής ανοίγοντας το πώμα.

 

Τις παρακλήσεις δέχομαι, τις εξομολογήσεις∙

μου γράφετε: ¨ως Άγιος εκείνους να αφορίσεις

 

ανώμαλους που ασέλγησαν στο σώμα, στην καρδιά μας

αυτούς που δε σεβάστηκαν την αξιοπρέπειά μας¨.

 

Αμέριστη είναι στο Me Too η συμπαράστασή μου

κι υπόσχομαι μην αρκεστώ μόνο στην προσευχή μου.

 

Υποκριτής, αν έλεγα πως θα τους αφορίσω,

μα με ξυράφι ατρόχιστο σαν τράγους θα ευνουχίσω.


http://arisbitsoris.blogspot.com

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................