Ρένια Ζαρκαδούλα .Ευχαριστήρια επιστολή


Η πολιτική είναι αγώνας δρόμου και την Κυριακή έδωσα την πρώτη μάχη στο βόρειο τομέα- Β´Αθήνας! Όλη αυτή την προεκλογική περίοδο δέχτηκα απίστευτα πολλά μηνύματα αγάπης και συμπαράστασης στο πρόσωπο μου από ανθρώπους όλων των ηλικιών , από ανθρώπους της διπλανής πόρτας, από ανθρώπους καταξιωμένους επαγγελματικά και πολιτικά , ανθρώπους όλων των κοινωνικών τάξεων. 
Όλοι αυτοί είχαν μια κοινή επιθυμία ή και αγωνία...Νέο ήθος, αξιοπρέπεια και αξιακό κώδικα στο πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας και υποψήφιους που θα μπορούσαν να τα υπηρετήσουν .


 Είστε χιλιάδες που με τιμήσατε με την ψήφο σας, μακάρι να μπορούσα να σας βρω έναν-έναν να σας ευχαριστήσω , θα το προσπαθήσω να είστε σίγουροι. Με πιστέψατε και είδατε ότι είμαι μια από εσάς.
Ως προς την παράταξη μου στόχος θα πρέπει να είναι να γίνει το ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ κόμμα εξουσίας και αυτό όχι γιατί είμαστε καρεκλολαγνοι αλλά επειδή είμαστε ικανοί να εφαρμόσουμε αναπτυξιακές πολιτικές που έχει τόσο ανάγκη ο τόπος μας. 

Για να το καταφέρουμε όμως αυτό οφείλουμε να αγκαλιάσουμε όλον αυτόν τον προοδευτικό κόσμο που νιώθει πολιτικά άστεγος. 
Είμαι στην παράταξη από την ηλικία των 17, δεν έφυγα ποτέ αλλά έμεινα στα δύσκολα να πολεμάω , έμαθα να μάχομαι για αυτά που πιστεύω και δεν θα γίνω ποτέ γυρολόγος.
Στο προεκλογικό μήνυμα που σας έστειλα σας έλεγα ότι θα είμαστε μαζί στην κάλπη αλλά μαζί και την επόμενη μέρα. 


Δηλώνω παρούσα και έτοιμη να το εφαρμόσω. Για μένα όλα τώρα ξεκίνησαν, σας θέλω δίπλα μου,θα είμαι δίπλα σας! 

Σας ευχαριστώ .
Ρ.Ζ
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................