Έφυγε από τη ζωή ο Ιεροψάλτης του Χωριού μας Γιώργος Θ.Ηγούμενος


Έφυγε από τη ζωή σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 84 ετών ο Γιώργος (μπαρπα Γιώργος) Ηγούμενος ο επί 50 χρόνια και πλέον Ιεροψάλτης του χωριού μας .

Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί αύριο Τετάρτη και ώρα 10:00 π.μ στο Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Μπαμπίνης

Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του 


Καλό ταξίδι μπαρπα  Γιώργο.


Ο Γιώργος Ηγούμενος (ο Μπάρμπα Γιώργος) αδελφός του αείμνηστου Παπά Μήτσου Ηγούμενου υπήρξε σχεδόν πενήντα χρόνια ψάλτης του χωριού μας .
Δείτε πως είχε αυτοπαρουσιστεί  σε συνέντευξη για την εφημερίδα ''εν Μπαμπίνη''

Ερωτήθηκα από τον Σπύρο Κ. Μπενέκο πρόεδρο του Συλλόγου Μπαμπινιωτών, πως έχω ξεκινήσει την ψαλτική στην ενορία του χωριού μας 'Αγιο Νικόλαο
Από πολύ νεαρή ηλικία όταν εκκλησιαζόμασταν μερικά από εμάς τα παιδιά ,μας άρεσε η υμνωδία της εκκλησίας και από μέσα μου κινούνταν τα αισθήματα πώς και ''πότε θα ψάλλω'' κι εγώ. Ερωτούσα τους πρώην συναδέλφους , συγκεκριμένα ήταν ο Τζογάνης Θεόδωρος και ιερέας οΠαπά -Πανάκιας Ιωάννης. Πήρα τα πρώτα φώτα τις ψαλτικής ,εν το μεταξύ και στη στρατιωτική μου θητεία ψέλναμε και με άλλους συναδέλφους στην εκκλησία της βάσεως του Αράξου.
 Κατόπιν συνέχισα στον Ιερό Ναό Αγ. Νικολάου του χωριού μας από το 1960.Υπηρέτησα 3-4 χρόνια με τον παπά-Πανάκια και στη συνέχεια με το παπά Δημήτρη Ηγούμενο, που μου έμαθε εξ ολοκλήρου την τυπική διάταξη της εκκλησίας και με διόρισε επίσημο ψάλτη στην Ιερά Μητρόπολη Αιτ/νιας το 1972.
Μετά τη συνταξιοδότηση του παπά Δημήτρη από το 1998 μέχρι το 2007 υπηρέτησα με τον πατέρα Ιερόθεο άλλα 8 χρόνια και στη συνέχεια με τον παπά Ζώη Κακιώνη. Μέχρι σήμερα υπηρετώ 48 χρόνια και συνεχίζω .Ορισμένα βιβλία όπως ''παρακλητική'' ,''τριώδιο'', ''πεντηκοστάριον'' και απόστολος έχουν αγοραστεί από εμένα τον ίδιο ως δωρεά στο ψαλτήριο του ναού καθώς και το όνομά μου είναι γραμμένο ως ενθύμιο.

Σήμερα 27-12-2008
εν Μπαμπίνη
Μπαμπίνη ΙΝ

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................