Η ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ













Η ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ
στίχοι: Άρης Μπιτσώρης, μουσική Βαγγέλης Καπράλος

Πανσέληνο στο Μαραθιά
να βγαίνει  να ξαναβουτά
την είδα τη γοργόνα
μου σάλεψε τα λογικά
στο νου μου συνεχώς γυρνά
η μαγική εικόνα.

                 R
Γοργόνα μου, σειρήνα μου
πως θα ξανάρθεις μήνα μου
γοργόνα μου, νεράιδα μου
πονούν τα φυλλοκάρδια μου.

Με βλέπουν μόνο να γυρνώ
σε Θιάκι, Κάλαμο, Αστακό
Καστό και Εχινάδες
κάθε πανσέληνη βραδιά
απ’ τα ψηλά Ακαρνανικά
Νύμφες Αμαδρυάδες. 
   
      Αυτό το τραγούδι που αναφέρεται στον τόπο μας ήταν το πρώτο που έπαιξαν και τραγούδησαν τα μέλη του συγκροτήματος ¨HARMANGIOTES¨ στο αφιέρωμα που έγινε προς τιμή του Άρη Μπιτσώρη στο Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη. Ο Άρης όπου κι αν βρίσκεται δεν ξεχνά τα πατρογονικά χώματα.
      Μέσα σε μια συγκινητική ατμόσφαιρα μαθητές του, παλιοί και νεότεροι, συνάδελφοι, φίλοι, γείτονες και κάτοικοι του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου γέμισαν ασφυκτικά την αίθουσα για να τιμήσουν το συγχωριανό μας.
      Η Αντιδήμαρχος Παιδείας, κυρία Αβρόρα Σαββίδου, στην ομιλία της ανέφερε: ¨το έργο του, η προσφορά του στην παιδεία και στην πνευματική ζωή του τόπου μας είναι  τεράστια, έχοντας αφήσει στο Δήμο μας πλούσια παρακαταθήκη και κληρονομιά¨.
      Η κυρία Χαρατζή Ελένη θεολόγος του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου-Κορδελιού και η μαθήτρια Δέσποινα Καραγιώργου μίλησαν για τον Άνθρωπο, το Δάσκαλο, τον Ποιητή που επί τριάντα χρόνια υπηρέτησε στο σχολείο με συνέπεια, υπερασπίζοντας το δημόσιο  χαρακτήρα του προτάσσοντας το ΕΜΕΙΣ έναντι του ΕΓΩ.
      Η κυρία Λένα Καλαϊτζή-Οφλίδη, αφού πρώτα ανέλυσε όλες τις πτυχές του έργου του, συντόνισε με δεξιοτεχνία την εκδήλωση η οποία εξελίχτηκε σε ένα μεστό περιεχομένου αφιέρωμα με λόγο, δρώμενα, απαγγελίες και τραγούδια με στίχους του Άρη που τα απέδωσαν τρία μουσικά συγκροτήματα.
      Ευχάριστη έκπληξη το μήνυμα του Πολιτιστικού Συλλόγου μας του ¨ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΜΠΛΕΚΗ¨.
     Οι φίλοι του, από ¨ΤΟ ΠΑΤΑΡΙ ΤΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗ¨, έκλεψαν την παράσταση  αποδίδοντας με θεατρικό τρόπο σατιρικούς στίχους του Άρη, μιας και το χιούμορ και η σάτιρα χαρακτηρίζουν το μεγαλύτερο μέρος του έργου του.


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................