*ΝΤΙΝΑ ΣΤΑΜΟΥΛΑΚΑΤΟΥ: Καλή ανάπαυση Αποστόλη

 


Καλή ανάπαυση Αποστόλη

“Δυο λόγια από καρδιάς για τον δικό μου φίλο , τον Αντιπρόεδρο τού συλλόγου τον Αποστόλη
Στο άκουσμα της απώλειας σού Αποστολή στιγμιαία πέρασαν από το νου μου οι στιγμές που έχουμε περάσει μαζί, τα γέλια, οι διαφωνίες μας οι αγώνες που έκανες για τό χωριό μας που υπεραγαπούσες, τα πειράγματα… και έπειτα ακολούθησε η απόλυτη θλίψη.

Δεν πίστευα ότι μπορεί να ήταν αλήθεια η ”φυγη” σου και ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω.
Ήσουν σπουδαίος φίλε μου Τόλια, είμαι ευγνώμων που με τίμησες με την αγάπη και τη φιλία σου.
Δεν χόρταινα την παρέα σου πού σε περίμενα να έρθεις στο υπουργείο νά πιούμε καφε και τις ατέλειωτες συζητήσεις πού κάναμε για θέματα τού χώριου μας για πολιτική και άλλα θέματα. Το μυαλό σου ήταν μια τράπεζα γνώσεων και πληροφοριών, σε άκουγα και εμπιστευόμουν πάντα τη γνώμη σου .
Η απέραντη θλίψη που έχει σκορπίσει ο θάνατος σου αποδεικνύει πόσο αγαπητός ήσουν.
Μεγάλη αρετή να καταφέρεις να σε εκτιμούν και να σε αγαπάνε τόσοι πολλοί, χωρίς να έχεις εχθρούς, παρά μόνο φίλους.
Θα λείψεις σ’ όλους μας Αποστολή μου. Το κενό που αφήνεις δυσαναπλήρωτο … στην περίπτωση σου έχει πραγματική έννοια η φράση αυτη.
Καλό ταξίδι στην αιωνιότητα ΤΌΛΙΑ δεν θα σε ξεχάσω ποτέ.
Ντινα μου Κατερίνα και Χριστίνα θερμά συλλυπητήρια και κουράγιο.“

*Γραμματέας Συλλόγου Μπαμπίνης''Χριστόδουλος Παμπλέκης"
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................