Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το θεσμό της αναδοχής στο Διακοπτό

 


Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το θεσμό της αναδοχής στο Διακοπτό


Την έναρξη εκπαιδευτικού προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το θεσμό της αναδοχής σε γονείς και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εκκίνησε την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 η Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής και Οικογένειας Γεωργία Ντάτσικα, στο Διακοπτό του Δήμου Αιγιαλείας, στο χώρο του Πνευματικού Κέντρου.


Το πρόγραμμα υλοποιείται από την Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Πάτρας των Παιδικών Χωριών SOS, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Διακοπτού.  

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, στελέχη των δύο φορέων παρουσιάζουν όλες τις πτυχές που διέπουν τη λειτουργία του θεσμού της αναδοχής ανηλίκων και τον καθοριστικό ρόλο της αναδοχής στην αποϊδρυματοποίηση. Θα ακολουθήσουν άλλες δύο επιμορφωτικές συναντήσεις την Τετάρτη 17/4/2024 ώρα 18:30-20:30 και την Παρασκευή 29/4/2024 ώρα 17:00-19:00 στον ίδιο χώρο.

Η Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής και Οικογένειας δήλωσε μεταξύ άλλων: «Όλα τα παιδιά χρειάζονται ειδική φροντίδα και προστασία, ανεξαρτήτως φύλου, προέλευσης, θρησκείας, αναπηρίας. Η ανάδοχη οικογενειακή φροντίδα δύναται να λειτουργήσει θεραπευτικά για τα παιδιά που μεγαλώνουν μακριά από τις φυσικές τους οικογένειες.  Όλα τα παιδιά έχουν ανάγκη την οικογενειακή θαλπωρή. Κύριος σκοπός μας είναι να βρεθεί μια αγκαλιά για κάθε παιδί που την έχει ανάγκη».

Αντίστοιχα προγράμματα υλοποιούνται και στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Σε εξέλιξη βρίσκεται στα Λεχαινά Ηλείας, ενώ σύντομα θα υλοποιηθεί αντίστοιχο πρόγραμμα και στην ΠΕ Αιτωλοακαρνανίας.


.


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................