Ο συμπατριώτης μας Νίκος Ναούμης - Υπ. Ευρωβουλετής Νέας Δημοκρατίας

 


Αν και έχασα την όρασή μου είκοσι χρόνια πριν, δεν έπαψα ποτέ να ονειρεύομαι. Έχω δώσει πολλές μάχες στη ζωή μου και πάντα τα έχω καταφέρει! Μπροστά μου, έχω άλλον έναν ανάλογο αγώνα.

Μια «μάχη» που θα τη δώσω έντιμα, με το ίδιο ήθος και τις αξίες που με διακρίνουν διαχρονικά.
Είμαι υποψήφιος ευρωβουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία και σε καλώ, να πας στην κάλπη να ψηφίσεις γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Δώσε μου τη δύναμη, να εργαστώ για μια Ευρώπη ίσων ευκαιριών, για μια Ευρώπη πιο φιλόξενη για τις γενιές που έρχονται. Για μια Ελλάδα στην καρδιά της Ευρώπης.


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................