Ευχαριστήριο Προέδρου Κοινότητας Αστακού Αρετής Γριτσίπη.

 


Ευχαριστήριο Προέδρου Κοινότητας Αστακού Αρετής Γριτσίπη.


Αγαπητές φίλες και φίλοι.

Μετά την επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων από το Πρωτοδικείο, αισθάνομαι την χαρά και την ανάγκη, να σας εκφράσω, την ευγνωμοσύνη μου και τις ευχαριστίες μου διότι μου προσμετρήθηκαν 40 ψήφοι επιπλέον.. Αυτό δείχνει την απεριόριστη εκτίμηση σας προς το πρόσωπο μου, την οποία σας την ανταποδίδω με ευγνωμοσύνη και έργο.


Η κοινωνία του Αστακού με τίμησε, όχι μόνο γιατί με εξέλεξε Πρόεδρο της τοπικής κοινότητας, αλλά μου έδωσε και την ώθηση για μεγαλύτερη ευθύνη και σεβασμό δίνοντας μου τόσους ψήφους.

Συνεχίζουμε όλοι μαζί, για μια δημιουργική πενταετία έργων ώστε να καταστεί η πόλη του Αστακού ποιο ανθρώπινη και φιλοξενεί για όλους τους πολίτες και τους επισκέπτες.

Σας ευχαριστώ με απέραντη ευγνωμοσύνη και τιμή!!



Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................