ΝΙΚΟΣ ΖΩΓΑΣ: Ευχαριστήριο μήνυμα

 


Θα ήθελα  να ευχαριστήσω όσες και όσους με τίμησαν με την ψήφο τους σε αυτές τις εκλογές!

Να ευχαριστήσω τον επικεφαλή της παράταξης μας κ. Αλέξανδρο Σάββα που με επέλεξε να συμπορευτούμε σε αυτό το ταξίδι του προεκλογικού αγώνα. Ένας άνθρωπος που με το ήθος του και την αξιοπρέπεια του σε διδάσκουν τρόπους ηθικής και εντιμότητας. Και όπως χαρακτηριστικά έλεγε « ούτε το μισθό του Δημάρχου θα παίρνω, ούτε με προσωπικά τηλέφωνα δεν θα χρεώνω τον Δήμο αλλά ούτε και τα εκτός έδρας έξοδα δεν θα παίρνω. Αποφάσισα να μπω σε αυτή τη διαδικασία των δημοτικών εκλογών για να μπορέσω να οργανώσω τον Δήμο έτσι ώστε να καταφέρει να μπει σε θέση ανάπτυξης και προόδου όπως του αξίζει.»

Να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τους συγχωριανούς μου που με εμπιστεύονται και στέκονται δίπλα μου!
Είναι τιμή μου που με επέλεξαν να ειμαι η φωνή της Παλαιομάνινας  στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Γνωρίζουν πολύ καλά όχι μόνο οι συγχωριανοί μου αλλά και όλοι οι Δημότες του Ξηρομέρου ότι δεν έχω κοιτάξει ποτέ το προσωπικό μου συμφέρον αλλά μόνο το γενικό καλό για το μέλλον των παιδιών μας.

Σε αυτές τις εκλογές πορεύτηκα με αρωγό μου το ήθος  και τις αξίες μου ,τόσο εγώ ,όσο και οι συνυποψηφίοι μου στο συνδυασμό Ξηρόμερο Νέα μέρα -Καθαρα χέρια.

Οι εκλογές αυτές μας δίδαξαν ,ότι τελικά το ήθος και οι αξίες είναι λέξεις άγνωστες σε πολλούς!

Ωστόσο ,εγώ θα συνεχίσω να παλεύω για την ευημερία του τόπου μου ,παρα τις αντιξοότητες!

Εύχομαι στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο καλή και δημιουργική θητεία.

Με τιμή και ευγνωμοσύνη 

Ο Δημοτικός Σύμβουλος Ξηρομέρου 

Νικόλαος Ζώγας
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................