Ευχαριστήρια δήλωση Αμαλίας Βούλγαρη

Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους και όλες εσάς που με στηρίξατε και μου δώσατε τη δυνατότητα να εκλεγώ για δεύτερη φορά και να σας εκπροσωπήσω επάξια στο Περιφερειακό Συμβούλιο.


Η μεγαλύτερη επιβράβευση οφείλω να πω ότι είναι η Αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια που μου δίνει δύναμη να συνεχίζω.
Ωστόσο, εξαιτίας του ότι είμαι η Μοναδική Γυναίκα της παράταξης #Μπροστά για όλους στο νομό Αιτωλοακαρνανίας που εκλέχτηκε στο νέο συμβούλιο, θα αγωνιστώ με όλα τα μέσα ώστε η Γυναίκα να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει και στην πολιτική σκηνή!!!!
Ήμουν, Είμαι και θα Είμαι Δίπλα σας με Αγάπη και Ανθρωπιά!!!!
6882 ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................