Δήμητρα Τσούνη Μπιτσώρη. Μόνο συγκίνηση μπορεί κάποιος να νιώσει βλέποντας φωτογραφίες και αντικείμενα των προγόνων του

 


15/10/2023

Μόνο συγκίνηση μπορεί κάποιος να νιώσει βλέποντας φωτογραφίες και αντικείμενα των προγόνων του. Αυτό ένιωσα και εγώ όταν επισκέφτηκα το Λαογραφικό Μουσείο Μπαμπίνης που έγινε με μεράκι και πολύ δουλειά από τους συντοπίτες της μητέρας μου Αθηνάς Μπιτσώρη του Σπυρίδωνος.

Ευχαριστώ από καρδιάς τον κύριο Πέτρο Χρυσικό και τον κύριο Σπύρο Μπενέκο για την υπέροχη ξενάγηση.

Σύντομα θα ανταμώσουμε.

Αξίζει όλοι να το επισκεφτούμε.

Η μητέρα μου ξαναγεννήθηκε όπως μου είπε και εγώ ένιωσα ότι έχω χωριό.

Με εκτίμηση Δήμητρα Τσούνη Μπιτσώρη.


ΠΗΓΗ.facebook

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................