Κυκλοφορεί το νέο παιδικό βιβλίο της Σοφίας Γατσή ''Μαμά κάνε διάλειμμα''


Κυκλοφορεί το νέο παιδικό βιβλίο της Σοφίας Γατσή ''Μαμά κάνε διάλειμμα'' Από τον Εκδοτικό οίκο Φυλάτος

Το νέο βιβλίο "Μαμά, κάνε διάλειμμα" κυκλοφορεί!!  αφιερωμένο στις μανούλες  Περιέχονται σελίδες ζωγραφικής και δραστηριότητες για παιδιά. Ένα φανταστικό βιβλίο για τα παιδιά, ωδή στις μανουλες όλων μας.!!!


ΣΟΦΙΑ ΓΑΤΣΗ..facebook

 Ήρθε αυτή η συγκινητικά όμορφη μέρα που επιτέλους κρατάω το δεύτερο βιβλίο μου στα χέρια!!! Όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε ότι ο απώτερος σκοπός της δημιουργίας ενός βιβλίου για μένα, είναι η επαφή μου με τα παιδιά, η αγάπη μου για το βιβλίο και η ανάγκη για δημιουργία.

Αυτή τη φορά αποφάσισα να γράψω για όλες τις μαμάδες που δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους μέσα από τα μάτια των παιδιών.
Σε αυτό το παιδικό παραμύθι γεμάτο χαρά και περιπέτεια προσκαλείστε να ακολουθήσετε την παρέα σχολικών φίλων, καθώς προσπαθούν να πραγματοποιήσουν το σχέδιο τους και να γιορτάσουν την ανεκτίμητη αξία της μητέρας! Στις τελευταίες σελίδες υπάρχουν ζωγραφική και δραστηριότητες για τα παιδιά
Σε αυτό το ταξίδι δεν ήμουν μόνη μου. Είχα μια υπέροχη ομάδα μαζί μου.
Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά:
🔸τον Εκδοτικό οίκο Φυλάτος @fylatospublishing και τον εκδότη κο Κωνσταντίνο Φυλάτο για την άψογη συνεργασία από την αρχή ως το τέλος.
🔸την κα Άννα Παππά, υπεύθυνη των εκδόσεων, για την καθοδήγηση, την συνέπεια και την υποστήριξη της τόσο στην επεξεργασία του βιβλίου μέχρι την έκδοση του.
🔸 την κα Χριστίνα Τουρλάκη, για την πανέμορφη γραφιστική επιμέλεια που έχει το βιβλίο και με κάνει τόσο χαρούμενη!
🔸 και εννοείται την εικονογράφο μου, Βάσια Παπαδοπούλου που μάγεψε με τα σκίτσα της άλλη μια φορά.
Το βιβλίο κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας (public, πρωτοπορία, Ιανός κ.ά) και της Κύπρου καθώς και στην ιστοσελίδα του εκδοτικού www.fylatos.com 📚
Το ταξίδι ξεκινά..εύχομαι να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται!!
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................