Ευχαριστήριο της νυν και νέας Προέδρου Κοινότητας Αστακού Αρετής Γριτσίπη.

Αγαπητές συνδημότισσες και αγαπητοί συνδημότες.
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι.
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα εκ βαθέων να σας ευχαριστήσω που με εκλέξατε Πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Αστακού και να σας εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου.

Η ψήφος σας είναι ιδιαίτερη τιμητική για μένα αλλά προσθέτει και το βάρος της ευθύνης να ανταποκριθώ επάξια στις προσδοκίες σας.
Δεσμεύομαι ότι θα τηρήσω τις υποσχέσεις μου για να κάνουμε την πόλη μας ποιο φιλόξενη και ελκυστική και να δημιουργήσουμε ένα μέλλον για τα παιδιά μας.
Σε αυτή τη διαδρομή θα πορευτούμε μαζί, θα είμαι δίπλα στον κάθε δημότη και με την συνεργασία του εξαιρετικού και αγαπητού Δημάρχου μας θα συνεχίσουμε το έργο μας.
Είμαι ιδιαίτερα περήφανη τόσο για την εκλογή μου, όσο και για την αγάπη με την οποία με περιβάλλετε όλο αυτό το διάστημα και την δύναμη που μου δώσατε προκειμένου να συνεχίσω.
Σας ευχαριστώ όλους και τον καθένα ξεχωριστά.
Εύχομαι να έχουμε υγεία, σύμπνοια και δημιουργία.
Με βαθύ σεβασμό & ευγνωμοσύνη.

Αρετή Γριτσίπη

Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Αστακού
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................