Ανακοίνωση υποψηφιότητας Παναγιώτη (Πάνο) Παλιογιάννη

 

Μέσα από τον προσωπικό μου λογαριασμό στο Facebook, θέλω να ανακοινώσω την απόφαση μου να συμμετέχω στις δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό ΞΗΡΌΜΕΡΟ-ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ-ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ, και με υποψήφιο Δήμαρχο τον γιατρό Γιάννη Τριανταφυλλάκη, έναν νέο άνθρωπο, επιστήμονα, έντιμο που ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο την ελπίδα και το όραμα όλων μας , κυρίως των νέων ανθρώπων , για ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας. Στην απόφαση μου αυτή μέτρησε κυρίως η αγάπη μου για τον τόπο που μεγάλωσα και αποφάσισα να ζήσω και που δραστηριοποιούμε επαγγελματικά, το χωριό μου την Κανδήλα αλλά και όλη την Αλυζία. Θα προσπαθήσω λοιπόν με όλες τις δυνάμεις να στηρίξω την προσπάθεια του συνδυασμού μας και του Γιάννη Τριανταφυλλακη. Όλοι μαζί να δώσουμε στον τόπο μας αυτό που αξίζει. Όλοι μαζί για την ελπίδα και την μεγάλη ανατροπή.
Ζητώ την στήριξή σας.
Με εκτίμηση,
Πάνος. Ε. Παλιογιάννης
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................