Ανακοίνωση υποψηφιότητας Παναγιώτη Τριάντη, με το συνδυασμό του Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη (γενικό ψηφοδέλτιο Αστακού).


 Ανακοίνωση υποψηφιότητας Παναγιώτη Τριάντη, με το συνδυασμό του Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη (γενικό ψηφοδέλτιο Αστακού).


Δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης: Φίλε Παναγιώτη καλή επιτυχία και καλή δύναμη. Σε ευχαριστώ πολύ.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ



Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,

Με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκα την ιδιαίτερα τιμητική πρόταση του Δημάρχου μας και καλού οικογενειακού μου φίλου Γιάννη Τριανταφύλλακη, να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιό του ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Ξηρομέρου, στην περιφερειακή ενότητα του Αστακού, και να βοηθήσω και γω στο πλάι του, με όλες μου τις δυνάμεις, αλλά και την απεριόριστη αγάπη που έχω για τον τόπο μου.

Ήρθε επιτέλους η στιγμή να φέρουμε τόπο μας στην θέση που του αξίζει και να γίνει επίκεντρο σε όλο το νομό, συνεχίζοντας την εξέλιξη και τις μεγάλες αλλαγές που έχουν επέλθει τα τελευταία χρόνια, μέσω της ιδιαίτερα επιτυχημένης θητείας του Δημάρχου μας, που είναι άξια συγχαρητηρίων και αναγνωρίζεται από όλους!!

Ονομάζομαι Παναγιώτης Τριάντης του Θεοδώρου Ιερέως και Εφημέριου στο Βασιλόπουλο. Ειμαι υπαξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού. Εχω γεννηθεί και μεγαλώσει στον Μαχαιρά, και αποφοίτησα απο το ΤΕΕ Αγρινίου το 2002.

Τίμησα και εγώ με τη σειρά μου τη φανέλα του ιστορικού συλλόγου ΗΡΑΚΛΗ Αστακού και αργότερα αγωνίστηκα και σε άλλες ομάδες του νομού μας όπως ΑΟ ΕΛΑΙΟΦΥΤΟΥ, ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ, κοκ. ΤΟ 2005 εντάχθηκα στις τάξεις του Πολεμικού Ναυτικού, όπου υπηρέτησα μέχρι το 2019 σε διάφορες μονάδες κρούσης του αρχηγείου στόλου και από το 2019 υπηρετώ στο Γενικό Επιτελείο ΠΝ.

Είμαι παντρεμένος με την Πηνελόπη Δημητρούκα από το Καραϊσκάκη και πατέρας 2 παιδιών.

Ζητώ την στήριξή σας για να υλοποιήσουμε μαζί τις σκέψεις και τις ιδέες μας για τον αγαπημένο μας τόπο, μαζί θα φέρουμε αυτή την αλλαγή που τόσα χρόνια όλοι μας ονειρευόμαστε!


Με σεβασμό


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ξηρομέρου


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................