ΑΜΑΛΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΗ: Θα είμαι και πάλι υποψήφια στην Περιφέρεια Αιτωλοακαρνανίας

Το 2019 οι πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας μας τίμησαν με την ψήφο τους, μας εμπιστεύτηκαν και ξεκινήσαμε ένα πολύ όμορφο ταξίδι με πρωτοπόρο τον Περιφερειάρχη μας Nektarios Farmakis, με δυσκολίες κάποιες φορές, αλλά με κοινό όραμα το καλύτερο για τον τόπο μας και τους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας.


Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι θα είμαι και πάλι υποψήφια στην Περιφέρεια Αιτωλοακαρνανίας, πολύ περήφανη γιατί τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια τίμησα την ψήφο των συμπολιτών μου, πάντα παρούσα, δίπλα στις ανάγκες, τα προβλήματα και στις αγωνίες του κόσμου.
Η Αιτωλοακαρνανία χρειάζεται ανθρώπους που την αγαπάνε!!!
Ημουν, είμαι και θα είμαι δίπλα σας με Αγάπη και Ανθρωπιά

ΠΗΓΗ.facebook

Amalia Voulgari (Αμαλία Γ. Βούλγαρη)

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................