ΡΕΝΙΑ ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑ-Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλες και όλους που με τιμήσατε με την ψήφο σας

 


Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλες και όλους που με τιμήσατε με την ψήφο σας, όπως σας έλεγα όλη αυτή την περίοδο είμαι μια από εσάς και θα συνεχίσω να είμαι πάντα δίπλα σας.


Σε αυτό το δύσκολο ταξίδι συνάντησα ανθρώπους που έγιναν φίλοι μου και ήταν στηρίγματα μου. Δε μπορώ όμως να μην αναφερθώ και σε αυτούς που με γνώρισαν το 2019 στις προηγούμενες εθνικές εκλογές με εμπιστεύτηκαν και έκτοτε είναι μαζί μου.
Και φυσικά την οικογένεια μου, αρωγός σε όλα .
Όσοι ήμασταν στα δύσκολα χρόνια του ΠΑΣΟΚ και βάλαμε πλάτη, μπορούμε να πούμε μετά το προχθεσινό αποτέλεσμα ότι ο αγώνας μας θα δικαιωθεί!
Όλοι μαζί θα δυναμώσουμε την παράταξή μας, για να γίνει ο πραγματικός και γνήσιος αντίπαλος της Νέας Δημοκρατίας.
Ο ήλιος της ελπίδας ανατέλλει ξανά!
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................