Η ζωή στη φάρμα με τον Κώστα και τα πρόβατά του(Βίντεο)

 

Ο Κώστας είναι ένας περήφανος κτηνοτρόφος Σαρακατσάνικης καταγωγής, ακολουθώντας τα βήματα του παππού και του πατέρα του. Η κτηνοτροφία δεν είναι εύκολη δουλειά, αλλά είναι ένας τρόπος ζωής που ο Κώστας έχει αγκαλιάσει με όλη του την καρδιά. Γνωρίζει τις δυσκολίες αυτού του επαγγέλματος εκ των έσω, αλλά αυτό δεν τον πτοεί. Αντίθετα, ανταποκρίνεται στις προκλήσεις κάθε μέρα, φροντίζοντας το κοπάδι του με υπομονή και αγάπη. Το να είσαι κτηνοτρόφος σημαίνει να είσαι κοντά στα ζώα κάθε μέρα. Απαιτεί σκληρή δουλειά, αφοσίωση και βαθιά κατανόηση των αναγκών των ζώων. Ο Κώστας είναι περήφανος για τη δουλειά του και προσπαθεί να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στα πρόβατά του. Περνά πολλές ώρες στα χωράφια, φροντίζοντας τις ανάγκες τους, φροντίζοντας να έχουν αρκετό φαγητό και νερό και διατηρώντας τα υγιή. Για τον Κώστα, το να είναι κτηνοτρόφος είναι τρόπος ζωής. Απολαμβάνει τη γαλήνη και την ησυχία της εξοχής, τον καθαρό αέρα και τον ήχο της βοσκής των προβάτων. Είναι μια απλή ζωή, αλλά είναι μια ζωή που εκτιμά βαθιά. Ωστόσο, ο Κώστας ανησυχεί για το μέλλον του επαγγέλματός του. Παρατήρησε ότι οι νέοι δεν ενδιαφέρονται πλέον να γίνουν κτηνοτρόφοι όπως οι προηγούμενες γενιές. Το επάγγελμα απαιτεί πολλή σκληρή δουλειά και αφοσίωση, και πολλοί νέοι προτιμούν πιο σύγχρονες και τεχνολογικές σταδιοδρομίες. Ο Κώστας ελπίζει ότι τα παιδιά του θα ακολουθήσουν τα βήματά του και μελλοντικά θα ασχοληθούν με την κτηνοτροφία. Θέλει να καταλάβουν την αξία της σκληρής δουλειάς, της αφοσίωσης και της φροντίδας των ζώων. Πιστεύει ότι αυτό το επάγγελμα διδάσκει σημαντικά μαθήματα ζωής και ενσταλάζει ένα αίσθημα ευθύνης που δύσκολα βρίσκεις αλλού. Φλογέρα: Ανδρέας Χασάπης - Δημήτρης Κουτής.

ΒΙΝΤΕΟ

Greek Village Life

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................