Ανακοίνωση υποψηφιότητας της Νάκα Ιωάννη Αγαθή με τον συνδυασμό του Δημάρχου κύριου Ξηρομέρου το Γιάννη και Τριαντάφυλλακη.

 

Πηγή. Facebook Νάκα Ιωάννη Αγαθή

Είναι ιδιαίτερα τιμητική για μένα η πρόταση του Δημάρχου, κύριου Γιάννη Τριαντάφυλλακη να συμμετάσχω με το συνδυασμό του στις αυτοδιοικητικές εκλογές τον Οκτώβριο του 2023

θεωρώ απαραίτητη την ενεργοποίηση κάθε πολίτη στα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης , με σκοπό πάντα τη βελτίωση της καθημερινότητας του τόπου και των ανθρώπων του.


Είμαι πτυχιούχος Γεωπόνος ζωικής παραγωγής και δραστηριοποιούμαι ενεργά στον κλάδο αυτό , έχοντας γνώση των ζητημάτων και των προκλήσεων  που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους όσοι ασχολούνται με τον αγροκτηνοτροφικό τομέα.

Με έμπρακτη απόδειξη την αγάπη του Δημάρχου κύριου Τριαντάφυλλακη  για τον τόπο μας μέσα από το έργο της Δημοτικής αρχής αποφάσισα να θέσω όλες μου τις δυνάμεις στην υπηρεσία τον πολιτών του Δήμου Ξηρομέρου,  θέτοντας την υποψηφιότητα μου ως Δημοτική σύμβουλος , έτσι ώστε να συμβάλλω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις στην καθημερινή προσπάθεια για τη βελτίωση της εικόνας του Δήμου μας και την αναβάθμιση της καθημερινότητας μας 

Με εκτίμηση,

Νάκα Ιωάννη Αγαθή

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................