Επανέρχεται στο αίτημα για δωρεάν μεταφορά όσων φοιτούν σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ο Αντιπεριφερειάρχης Ανδρέας Φίλιας

 


Στο ζήτηματης μεταφοράς εκπαιδευομένων σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) επανέρχεται με νέα του παρέμβαση ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικής Πολιτικής και Δημοσιονομικού Ελέγχου Ανδρέας Φίλιας ζητώντας αίτημα να συμπεριληφθούν στο μέτρο της  δωρεάν μεταφοράς μαθητών που ισχύει για τα δημόσια σχολεία. 


Ο Αντιπεριφερειάρχης σε επιστολή του προς τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, αυτή τη φορά, περιγράφει ότι το ζήτημα παραμένει σε εκκρεμότητα και μεταξύ άλλων τονίζει ότι «Πρόκειται για μία ιδιαίτερη πληθυσμιακή ομάδαενηλίκων, οι οποίοι δεν έχουν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και συνήθως είναι χαμηλού οικονομικού προφίλ, πολλοί από αυτούς άνεργοι. Οι φοιτούντες αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα μεταφοράς από τον τόπο διαμονής τους στα σχολεία τους, γιατί δεν  συμπεριλαμβάνονται στην υπ΄ αρ. 50025/2017 ΚΥΑ (ΦΕΚ 4217/Β΄) «Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες», όπως αυτή τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει».

Επίσης αναφέρει ότι έχουν προηγηθεί και άλλες ενέργειες όπως προφορική ενημέρωση της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως κατά την επίσκεψή της στην Πάτρα, αλλά και αντίστοιχη επιστολή στον Υπουργό Εσωτερικών, Μάκη Βορίδη.

«Με δεδομένη την ευαισθησία σας για την κρισιμότητα του συγκεκριμένου ζητήματος και το γεγονός πως μέχρι και σήμερα δεν έχει εκδοθεί η παραπάνω ΚΥΑ, σας παρακαλώ όπως μεριμνήσετε, ώστε  στην σχετική ΚΥΑ να συμπεριληφθούν και οι εν λόγω μαθητές των ΣΔΕ προκειμένου να αντιμετωπιστεί το σοβαρό πρόβλημα μεταφοράς από τον τόπο διαμονής τους στα σχολεία που φοιτούν» καταλήγει σε επιστολή του ο κ. Φίλιας. 


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................