Ενημερωτική παρουσίαση για τους μαθητές της Β' Λυκείου στον Αστακό την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου στις 11:00 π.μ.

 

epaggelmatikos prosanatolismos
 
Ημερομηνία 1/11/2022
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
Το Γενικό Λύκειο Αστακού, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό, σύμβουλο επαγγελματικό προσανατολισμού και επιστημονική υπεύθυνη της εταιρείας Lifedots (www.lifedots.gr) κα Κατερίνα Τσιχλή, διοργανώνουν την Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2022, στις 11.00 π.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου, υπό την αιγίδα της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Ξηρομέρου, ενημερωτική παρουσίαση για τους μαθητές της Β' Λυκείου με θέματα:
1) Μαθαίνω πώς να μελετώ αποτελεσματικά και όχι εξαντλητικά: Ανακαλύπτω και προσαρμόζω αποτελεσματικά τις καλύτερες μεθόδους μελέτης στον τρόπο που διαβάζω - παρακολουθώ μάθημα. Μεθοδολογία εργασίας – μελέτης, ασκήσεις σωστότερης διαχείρισης χρόνου διαβάσματος και ελεύθερου χρόνου.
2) Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός: Που να σπουδάσω και τι. Διερευνώ τις επιλογές των σπουδών μου, τις πιθανές επαγγελματικές μου διεξόδους, συνδυάζω τις ικανότητες, τα ενδιαφέροντα μου με τις επιλογές που μου προσφέρει η τριτοβάθμια εκπαίδευση και η αγορά εργασίας. Πώς ανακαλύπτω σε τι είμαι καλός-ή;
 
Την παρουσίαση καλούνται να παρακολουθήσουν και οι γονείς των μαθητών. Με το πέρας της ομιλίας, η κα Τσιχλή θα είναι στη διάθεση των μαθητών και των γονιών τους, εφ'όσον το επιθυμούν, για ερωτήσεις και περαιτέρω πληροφορίες σε σχέση με τις σχολές και τα επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν.
Τέλος, θα υπάρχει η δυνατότητα ατομικής συνάντησης για όποιον μαθητή ενδιαφέρεται να κάνει το τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού, κατόπιν συνεννόησης με τη διεύθυνση του σχολείου και τους υπεύθυνους του Δήμου.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
 
ΕΚ ΤΗΣ Κ.Ε.ΔΗ.Ξ
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................