Συγκίνησε η Σοφία Μπενέκου στον επιμνημόσυνο λόγο για τη Γιαγιά της Σοφία


Με τη συμπλήρωση ενός έτους από το θάνατο της Σοφίας Μπενέκου τελέσθηκε σήμερα στον Άγιο Σπυρίδωνα Πειραιά το ετήσιο μνημόσυνο και η εγγονή της Σοφία συγκίνησε με τον επιμνημόσυνο λόγο.

Δυσκολεύομαι να βάλω τις λέξεις σε σειρά γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις οι λέξεις δεν αρκούν είναι πολλά παραπάνω είναι εικόνες μνήμες μυρωδιές, η πιο γλυκιά φιγούρα της ζωής μου.

Η γυναίκα που έδωσε νόημα στη λέξη γιαγιά και πλημμύρισε με τόση αγάπη όλα μου τα χρόνια για σένα μιλάω γιαγιά μου αγαπημένη.

Πέρασε ένας χρόνος από το φευγιό σου και όλα είναι όπως τα άφησες με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχω κουράγιο να τα αντικρίσω. Πέρασε ένας χρόνος που οι δύο Σοφίες έγιναν πλέον μία.

Θέλω να ξέρεις πως είμαι εδώ και για τους δύο η συνέχεια σου. Περήφανη για σένα συνεχίζω. Μας έμαθες να αγαπάμε και εσύ και ο παππούς που μπορεί να έφυγε νωρίς αλλά ήσουν εσύ εκεί για τους δύο.

Πάλευες για τα παιδιά σου τα εγγόνια σου τα αδέρφια σου. Πάλευες μέχρι τέλους. Αυτή ήταν η γιαγιά μου.

Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι μέσα σε εκείνο το δωμάτιο του νοσοκομείου πρόλαβες να ακούσεις πόσο σε αγαπώ. Θα σε αγαπώ για πάντα γιαγιά μου.

Ας έχουμε την ευχή σου



Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................