Απάντηση της Ελένης Στρατούλη στον Σ.Α.Α.

 


Αγαπητοί συμπατριώτες μου, η απόφασή σας και η εκτίμηση που μου εκφράζετε μέσα από αυτή, μου έδωσαν ανείπωτη χαρά και συγκίνηση. 

Οι Αστακιώτες, όπου κι αν βρισκόμαστε, δεν ξεχνάμε τον τόπο μας και του δείχνουμε με κάθε τρόπο την αγάπη μας. Ένας τρόπος είναι και τα βιβλία μου, ένας άλλος τρόπος είναι και η δική σας απόφαση.

Σας στέλνω τις ευχαριστίες και τους χαιρετισμούς μου, μαζί με το τελευταίο απόσπασμα από το διήγημά μου ΠΑΤΡΙΔΑ, που περιλαμβάνεται στο νέο μου βιβλίο Η ΙΘΑΚΗ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ:


"Με παρηγορεί μια ρήση που επινοήσαμε εμείς οι «ξενιτεμένοι», για να δικαιολογήσουμε και να ελαφρύνουμε τον ξεριζωμό μας απ’ την ιδιαίτερη πατρίδα μας, άλλος από ανάγκη, άλλος από υποχρέωση, άλλος από επιλογή, άλλος από τύχη - τι σημασία έχει; Πατρίδα είναι οπουδήποτε ζουν αυτοί που αγαπάς και σε αγαπούν! Με αυτό το σκεπτικό, μπορείς να έχεις πολλές πατρίδες. Τη μια όμως, τη μοναδική, τη φυλάς μέσα σου διπλαμπαρωμένη. Κι όταν νιώθεις να στο ζητάει η ψυχή σου, την απλώνεις στο φως, για να αεριστεί και να φύγει η μούχλα, για να σε ταξιδέψει, για να σου δείξει αυτά που χάθηκαν, για να σε κάνει να νιώσεις πάλι παιδί. Αυτή την πατρίδα, την παίρνεις μαζί σου όπου κι αν πας, σε όποια άλλη πατρίδα κι αν αράξεις, και θα την πάρεις μαζί σου κι όταν περάσεις το ποτάμι του Αχέροντα, στο τελευταίο χωρίς γυρισμό ταξίδι σου.".


ΕΛΕΝΗ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................