ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΛΟΛΑΚΗΣ: ΠΟΔΗΛΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΣΤΑΚΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟ(φωτο)

 







Μια πρωτότυπη οικολογική διαδρομή με τίτλο: “Ποδηλατώντας την  Ελλάδα” άρχισε στις 4 Μαΐου 2021 με αφετηρία το Παλιό Λιμάνι Χανίων. Με την υποστήριξη του Δήμου Χανίων, ο Παναγιώτης Μπαλολάκης, ερασιτέχνης αλλά έμπειρος ποδηλάτης, έκανε την αρχή ενός μοναδικού ποδηλατικού ταξιδιού σε όλη τη χώρα.

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου και είναι η 124η μέρα του ταξιδιού μου !!

Το κοντέρ έγραψε 54 χιλιόμετρα.
Έφυγα από τον Αστακό και πέρασα από το χωριό Βασιλόπουλο, έκανα μία στάση στο χωριό Μαχαιράς, όπου καθώς έβγαζα μία φωτογραφία ένα διώροφο σπίτι με αντιλήφθηκαν οι ιδιοκτήτες (ο κύριος Κώστας και η κυρία Ματίνα ) και με προσκάλεσαν να καθίσουμε στην πίσω αυλή και μου πρόσφεραν κέικ .
Στη συνέχεια έκανα μία στάση στο χωριό Μπαμπίνη όπου με δέχτηκαν στο σπίτι τους ο κύριος ( Άρης και η κυρία Δέσποινα ) καθίσαμε στην πολύ ωραία και ιδιαίτερη αυλή τους όπως θα δείτε σε κάποιες φωτογραφίες..
Μου πρόσφεραν τσάι και τα είπαμε...
Επιπλέον ο κύριος Άρης μου έκανε δώρο τρία βιβλία , τα οποία έχει γράψει ο ίδιος !!!
Εν συνεχεία πέρασα από τα χωριά Κυψέλη και Στράτος.
Στη συνέχεια με έπιασε λάστιχο και άνοιξαν πάλι οι ουρανοί μόλις είχα περάσει η γέφυρα του Αχελώου....
Μετά από δύο ώρες συνέχισα και έφτασα σε ένα προάστιο του Αγρινίου .Τον Άγιο Κωνσταντίνο !!
Μόλις σταμάτησα στην πλατεία για να βγάλω φωτογραφίες ήρθε και μου μίλησε ο Λάμπρος Σκουφής(δεινός ποδηλάτης και ιδιοκτήτης της ομώνυμης καφετέριας-μπαρ Scoufaki !!!
Στο μαγαζί με υποδέχτηκαν όλοι εγκάρδια..
Υπήρχαν πάρα πολλοί ποδηλάτες....
Ο Λάμπρος με πότισε, με τάισε και μου παραχώρησε χώρο για να διανυκτερεύσω...
Είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει παρόμοια κατάσταση (η πρώτη ήταν στη Λαμία από το φίλο μου τον Ηλίας Τσατζαλής )
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που έκαναν εχθές στη μέρα μου διαφορετική !!!!
Ευχαριστώ και εσάς και σας εύχομαι να έχετε μία καλή μέρα !!

Αναφέρει στη ιστοσελίδα του

fecebook ο ποδηλάτης  Παναγιώτης Μπαλολακης































Ευχαριστούμε τον Παναγιώτη Μπολολάκη για της υπέροχες φωτογραφίες. Του ευχόμαστε καλή δύναμη καλούς δρόμους.
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................