ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

           


 Αστακός , 30.08.2021

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ                                       

Ν.Π.Δ.Δ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ                

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ  

ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ

ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ   

Ταχ.Δ/νση: Αστακός Αιτ/νίας                                

T.K. 300 06                                                               

Τηλ.:2646041204   




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,


Σας ενημερώνουμε ότι οι δομές των Παιδικών Σταθμών του Δήμου Ξηρομέρου (Παιδικός Σταθμός Αστακού, Παιδικός Σταθμός Φυτειών και Βρεφονηπιακός Σταθμός Κανδήλας) θα δέχονται ξανά τα νήπια από την Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021.

Από την Τετάρτη 01 Σεπτεμβρίου 2021,όλοι οι εργαζόμενοι θα βρίσκονται στην θέση τους ώστε οι Παιδικοί Σταθμοί να προετοιμαστούν κατάλληλα (καθαρισμός & απολύμανση) για την υποδοχή των μικρών μας φίλων.

Σας ενημερώνουμε επίσης, ότι και στους τρείς (3) παραπάνω Σταθμούς, εκτελούνται εργασίες για την προσαρμογή των κτιρίων στο Π.Δ 99/20217 (Α΄141).Ήδη στον Παιδικό Σταθμό Φυτειών έχει αποκατασταθεί η στέγη και έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο εσωτερικό του. Θα ακολουθήσουν εργασίες προσαρμογής και στους άλλους δύο Παιδικούς Σταθμούς (Αστακού κ Κανδήλας) και για τον λόγο αυτό μπορεί να χρειαστεί οι δύο Παιδικοί Σταθμοί να κλείσουν για μερικές ημέρες.

Ζητάμε λοιπόν την κατανόησή σας, πιστεύοντας όμως ότι το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει  αφού ο Δήμος Ξηρομέρου θα αποκτήσει σύγχρονους Παιδικούς Σταθμούς με όλες τις προδιαγραφές που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία.  



Καλή Σχολική Χρονιά για όλους με υγεία!



                                     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


                            ΠΟΛΥΖΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ




Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................