ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ: Θλιβερές συμπεριφορές και παρουσίες μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο από τους κ.κ. Γαλούνη και Στάϊκο.

 

Θέλουμε ως παράταξη, να καταδικάσουμε την αναίτια, συντονισμένη, άδικη και απαράδεκτη επίθεση με προσωπικούς χαρακτηρισμούς, των επικεφαλής της μείζονος και ελάσσονος αντιπολίτευσης κ.κ. Γαλούνη και Στάϊκου, προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, ενός ανθρώπου χαμηλών τόνων, βαθιά δημοκρατικού, με ήθος και αναγνωρισμένη προσφορά χρόνων στην τοπική κοινωνία της Αλυζίας από κάθε θέση που βρέθηκε.


Οι δύο επικεφαλής συντονισμένα και με φανερή προσυνεννόηση, έχουν διακρίνει ως αδυναμία του Προέδρου και το εκμεταλλεύονται φανερά, ότι είναι ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων, συναινετικός, με ευγένεια και σεβαστικός προς όλους, που ποτέ δεν θα ρίξει το επίπεδο του και θα μπει στην διαδικασία να απαντήσει στο ίδιο ύφος, σε ύβρεις και προσωπικές επιθέσεις.

Προσπαθεί με πνεύμα δικαιοσύνης να εφαρμόσει τον κανονισμό του Δημοτικού Συμβουλίου, ο οποίος είναι σαφής και συγκεκριμένος, ώστε να τηρείται η διαδικασία, να ακούγονται όλες οι απόψεις επί του θέματος που συζητείται κάθε φορά και οι δημότες να βγάζουν τα συμπεράσματα τους, από τις θέσεις και τα επιχειρήματα των παρατάξεων και των δημοτικών συμβούλων. 

Καταγγέλλουμε προς τους Ξηρομερίτες και καταδικάζουμε την θλιβερή συμπεριφορά και παρουσία του διδύμου κ.κ. Γαλούνη και Στάϊκου μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, με προφανή σκοπό να ευτελίσουν τον θεσμό του Προέδρου αλλά και του Δημοτικού Συμβουλίου, για να το φέρουν στα μέτρα τους και να αισθάνονται αυτοί άνετα και βολικά.

Αυτές οι τακτικές δεν θα περάσουν… Θα μείνουν και οι δύο στην πολιτική μοναξιά και μιζέρια τους…


ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ

ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................