ΠΟΙΗΣΗ ''ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ'' της Βάσως Μπίρτα*

 




ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ


Μια μέρα όταν ξύπνησα

είπα να πάω για χόρτα

γιατί βαρέθηκα παιδιά

να τρώω όλο κότα


από μακριά αντίκρισα

τώρα τον αστυνόμο

ερχόταν προς το μέρος μου

να εφαρμόσει το νόμο


τη κάνεις βρε κυρία

σκυμμένη στα χωράφια

δεν βλέπεις αστυνόμε μου

πως περπατάω στα αγκάθια


πλήρωσε τώρα πρόστιμο

και άλλη φορά να ξέρεις

να κάθεσαι στο σπίτι σου

όσα κι αν υποφέρεις


κυρ αστυνόμε μου γλυκέ

τραβάω ένα μαρτύριο

αυτά τα χόρτα τα γλυκά

μου βγήκα δηλητήριο


δεν ξανά βγαίνω ρε παιδιά

απ’ του σπιτιού την πόρτα

θα κάθομαι στο σπίτι μου

να ναι χρυσά τα χόρτα.



Βάσω Μπίρτα


Γενάρης 2021



Η Βάσω Μπίρτα  Ζει σε ένα ακριτικό νησί  του Αιγαίου αλλά οι αναμνήσεις από τη Μπαμπίνη, το χωριό που γεννήθηκε, τη συντροφεύουν καθημερινά. 

Η Βάσω, όμως, γράφει και στίχους και ιδιαίτερα σατυρικούς .όπως το παραπάνω ποίημα που μας έστειλε.


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................