ΤΟ ΔΩΡΟ: Γράφει η Βάσω Μπίρτα

 




Κάθομαι και σκέφτομαι

τι θα γίνει τώρα

που΄ ναι κλειστά τα μαγαζιά

και μένω δίχως δώρα


εγώ έχω τη γυναίκα μου

που ήθελε παπούτσια

αλλά εγώ δεν ήξερα

τα δικά της γούστα


πήγα και εγώ ο άμοιρος

για να τις κάνω δώρο

να ακούσω από το χείλη της

ένα ωραίο λόγο


τι έχει μέσα το κουτί

παπούτσια απαντάω

εμένα δεν με ρώτησες

τη νούμερο φοράω


όταν τα πήγα βρε παιδιά

μου 'ρθανε στο κεφάλι

εκεί που τα αγόρασες

να τα γυρίσεις πάλι


εγώ τα πήρα γρήγορα

σαν τη βρεγμένη γάτα

και από το γινάτι μου

δεν έβρισκα τη στράτα


για αυτό και εγώ άλλη φορά

δεν ξαναπαίρνω δώρα

αφού η γλυκιά γυναίκα μου

μου έκοψε τη φόρα



Η Βάσω Μπίρτα  Ζει σε ένα ακριτικό νησί  του Αιγαίου αλλά οι αναμνήσεις από τη Μπαμπίνη, το χωριό που γεννήθηκε, τη συντροφεύουν καθημερινά. Η Βάσω, όμως, γράφει και στίχους και ιδιαίτερα σατυρικούς .όπως το παραπάνω ποίημα που μας έστειλε.

Γενάρης 2021


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................