Έκδοση του βιβλίου "Σπέρνω παραμύθια φυτρώνουν ιστορίες" της Ελένης Στρατούλη.

 





Έχω τη χαρά να σας ενημερώσω ότι κυκλοφόρησε πρόσφατα το βιβλίο μου με τίτλο "Σπέρνω παραμύθια φυτρώνουν ιστορίες", των εκδόσεων ΑΠΑΡΣΙΣ, που περιλαμβάνει βιωματικές αφηγήσεις εποχής με τόπο αναφοράς κυρίως το Ξηρόμερο και την ιδιαίτερη πατρίδα μου τον Αστακό.

Σας στέλνω μαζί με το βιογραφικό μου, το εξώφυλλο, το οπισθόφυλλο και τα περιεχόμενα του βιβλίου μου, το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στο βιβλιοπωλείο Αθηνών ΠΟΛΙΤΕΙΑ (και με ηλεκτρονική παραγγελία), καθώς και σε συνεννόηση μαζι μου (estratouli@gmail.com,  τηλ. 6977406384). 

Σας ευχαριστώ! 

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................