Ευχαριστήρια επιστολή του Δασκάλου Αχιλλέα Ζακόπουλου . Προς το Δ/Σ του Πολιτιστικού Συλλόγου Μαχαιριωτών για τη βράβευσή του από τον Σύλλογο







Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020

 Προς:



Tο Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου

 Μαχαιριωτών.

Αγαπητοί μου, αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας εκφράσω για μια ακόμα φορά τις ευχαριστίες μου, για την τιμητική πρόσκληση στην όμορφη εκδήλωσή σας στον ετήσιο χορό σας, που ομολογουμένως είχε τεράστια επιτυχία.

Μου δώσατε την ευκαιρία να σας δω από κοντά, να σας καμαρώσω και να θυμηθώ τα όσα βίωσα, τα ωραία εκείνα χρόνια στο χωριό σας και να βάλω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στους δύσκολους εκείνους καιρούς.
 Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την τιμητική διάκριση που μου κάνατε, η οποία ήταν για μένα κάτι παραπάνω από τις υπόλοιπες διακρίσεις που είχα από την υπηρεσία μου, κατά το χρονικό εκείνο διάστημα που ήμουν στον αγαπημένο Μαχαιρά.
Επίσης επειδή αυτή η βράβευση δόθηκε από τους αγαπημένους μου μαθητές και Μαχαιριώτες.
Σας εύχομαι στις δύσκολες μέρες που περνάμε, να έχετε υγεία και με δύναμη να τα ξεπεράσουμε όλα. 

Σας ευχαριστώ πολύ, με εκτίμηση, Αχιλλέας Ζακόπουλος.


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................