Διάθεση τροφίμων και ειδών καθημερινής χρήσης σε Αγρίνιο και Ναύπακτο σε ωφελούμενους του ΤΕΒΑ της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας





Η Κοινωνική Σύμπραξη Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας ενημερώνει τους δικαιούχους ότι, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (Ε.Β.Υ.Σ) του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ), που υλοποιεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και οι εταίροι της Δήμος Αγρινίου. Δήμος Ναυπάκτου και Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας θα προχωρήσουν σε διανομή ειδών Βασικής Υλικής Συνδρομής (Β.Υ.Σ) (βρεφικές πάνες, καθαριστικό γενικής χρήσης, μωρομάντηλα, οδοντόκρεμες, σαμπουάν, σκόνη πλυντηρίου, υγρό πιάτων) και είδη Παντοπωλείου (φασόλια, φακές, ρύζι, ντοματοπολτός, ζυμαρικά, γάλα εβαπορέ) στους δικαιούχους ωφελούμενους.


Η διανομή ειδών (ΒΥΣ) θα γίνει την Δευτέρα 11 και την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019 από τον Δήμο Αγρινίου και από την Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας μέσω του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Αγρινίου (οδός Βλαχοπούλου αρ.13) κατά τις ώρες 09.00 -14.00. 
Επίσης την Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019κατά τις ίδιες ώρες- θα γίνει διανομή ειδών παντοπωλείου μέσω του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Ναυπακτίας (οδός Φαλυσίου αρ.6).
Η Κοινωνική Σύμπραξη έχει αναλάβει την ειδοποίηση των ωφελούμενων – με sms και τηλεφωνικά- προκειμένου να παραβρεθούν στο σημείο διανομής τις συγκεκριμένες ώρες. 
Οι ωφελούμενοι ΤΕΒΑ θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα με την επίδειξη της ταυτότητας και του ΑΜΚΑ τους.
Τέλος, η Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας ενημερώνει τους ωφελούμενους να επικοινωνούν με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Εταίρων που που έχουν επιλέξει, για την καθοδήγησή τους σε θέματα παραλαβής των προϊόντων, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία διαδικασιών των διανομών του Προγράμματος.





Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................