Εξετάσεις προαγωγής Ζωνών για τον ΚΕΝΤΑΥΡΟ ΑΣΤΑΚΟΥ στο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ.




Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν χθες 29-6-2019 για τον ΚΕΝΤΑΥΡΟ ΑΣΤΑΚΟΥ στο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ. 

Τα συγχαρητήρια μου στους Μαθητές για την άψογη παρουσία και την απόδοση τους. Συγχαρητήρια για την υπομονή και την πειθαρχία που επέδειξαν κατά την διάρκεια της προετοιμασίας τους και τον τρόπο που αντιμετώπισαν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις μου..!! Αυτή η αφοσίωση και η αντοχή τους είχαν σαν αποτέλεσμα να τα καμαρώσω σήμερα τόσο εγώ όσο και οι γονείς τους, και να αποσπάσουν τα συγχαρητήρια των Δασκάλων εξεταστών Κυρίων ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ και ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗ οι οποίοι με την γνώση, την εμπειρία και την στάση τους βοήθησαν τα μέγιστα ώστε οι μαθητές να καταφέρουν αυτή την άποδοση.. 



Ευχαριστώ τους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ για την τιμή που μου έκαναν, τους βοηθούς μαθητές κατόχους Μαύρης Ζώνης για την βοήθεια τους, τους γονείς για την εμπιστοσύνη και την στήριξη καθώς και τους παραβρισκόμενους που τίμησαν την εκδήλωση και χειροκρότησαν την προσπάθεια των παιδιών..
Παιδιά μου Συγχαρητήρια Καλή πρόοδο στη ζωή σας...


Γιώργος Μαρίνος 




























Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................