Ο Ξηρομερίτης Γρηγόρης Μπόνης υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του Νεκτάριου Φαρμάκη

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ  ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΠΟΝΗ
Γεννήθηκα στον Αστακό, το έτος 1952,  από γονείς Ξηρομερίτες. ΄Εχω δύο παιδιά: Την Κωνσταντίνα , Στρατιωτικό Εισαγγελέα και τον Ιωάννη, Κοινωνιολόγο-Οικονομολόγο.  Είμαι κάτοικος Αστακού.


 κιν. Τηλέφωνο  6993248100.
Από τον Οκτώβριο του 2016 ,  έχω ορισθεί Τομεάρχης Ν.Δ. του Νομού Φωκίδας
΄ Εχω εκλεγεί  μέλος της Πολιτικής Επιτροπής ( Κεντρική Επιτροπή) Νέας Δημοκρατίας στο 12ο Συνέδριο  ( Τον Ιανουάριο του 2019)
Στην πολιτική-συνδικαλιστική  μου διαδρομή διατέλεσα:
  • Πρόεδρος Δημοτικής Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Ξηρομέρου     
(Δ.Ε. Αστακού-Αλυζίας-Φυτειών)

  • Πρόεδρος και Γενικός Γραμματέας ( 6 θητείες) του Συλλόγου Εργαζομένων της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας ( ΕΑΒ)  με 3.300 μέλη
  • Πρόεδρος ΔΑΚΕ-ΕΑΒ
  • Γραμματέας Οργάνωσης Νέας δημοκρατίας ΕΑΒ
  • Αντιπρόσωπος Γ.Σ.Ε.Ε.  της ΠΟΕΜ και εργατικού Κέντρου
  • Ιδρυτής και Πρόεδρος του Συλλόγου Αιτωλοακαρνάνων ΕΑΒ
  • Αντιπρόεδρος Ξηρομεριτών Αττικής
  • Μέλος Επιτροπής Προσλήψεων ΑΣΕΠ-ΕΑΒ
  • Σύμβουλος Διοίκησης EMC HELLAS A.E. (Προσωπικού-Προσλήψεων)

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................