Γιώτα Γιάννα «Μου αρέσουνε τα λάθη κύριε Μπαμπινιώτη μου» Η απάντηση του κ.Μπαμπινιώτη




Το νέο τραγούδι της Γιώτας Γιάννα ”Λάβαρα και Ραβασάκια” (στίχοι Χρίστος Γ. Παπαδόπουλος, μουσική Ζαχαρίας Καρούνης) με αυτούς τους στίχους:
“Σ αγαπώ” λέει και γράφει το ωμέγα όμικρον
με σκισμένο φανελάκι και το χέρι βρώμικο.
Μου αφηνει ραβασάκια τα κρατώ σαν λάβαρα
που η λάβρα του φωτίζει μάτια πεντακάθαρα
Μου αρέσουνε τα λάθη κύριε Μπαμπινιώτη μου
Στη σωστή ορθογραφία έφαγα τη νιότη μου.
Εχει μάθει μακριά μου όταν σεκλετίζεται
Λαϊκά παλιά ν’ ακούει για να νανουρίζεται
Στ’ ανορθόγραφ’ όνειρό του είμαι ο κανόνάς του
κι όλα τ’ άλλα είναι έργα του ακατανόμαστου

                   


Ο κ. Μπαμπινιώτης το έμαθε  το έβαλε στο Facebook του, κι έγραψε:
(εδώ)


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................