Ξηρομερίτες υποψήφιοι στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου στη Περιφέρεια Αττικής


 Υποψήφιοι στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου στη Περιφέρεια Αττικής  θα είναι οι συμπατριώτες μας: 

Φίλιππος  Ντόβας: ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΗΝΩΝ-Οδοντοτεχνίτης Διαιτητής.  Πρόεδρος Αμφικτιονίας Ακαρνάνων με πλούσια δράση. Με καταγωγή από τη Βόνιτσα, 

Λάμπρος  Κεραμύδας:  ΔΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΗΝΩΝ– Δημοτικός Υπάλληλος. Με καταγωγή από την Κατούνα Ξηρομέρου.

Βασίλης  Κόκκαλης: ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΗΝΩΝ- Υπάλληλος  Ι.Κ.Α- π.πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων ΙΚΑ.-π περιφερειάρχης Αττικής .Με καταγωγή από την Παπαδάτου Ξηρομέρου

Με αφορμή την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς τους αναφέρουν εξής:




Φίλιππος  Ντόβας.


Είμαι στην ευχάριστη θέση να ενημερώσω όλους τους φίλους και φίλες μου και τους γνωστούς μου ότι από  29 Ιανουαρίου 2019 είμαι υποψήφιος σύμβουλος της περιφέρειας Αττικής στην παράταξη Νέα Αρχή για την Αττική με επικεφαλής τον Γιώργο Πατούλη στο κεντρικό τομέα της περιφέρειας. 
Θα είμαι ευγνώμων σε όλους σας αν μπορείτε να στηρίξετε την προσπάθεια που έχω αναλάβει με ευθύνη να φέρω εις πέρας διότι όλοι γνωρίζετε αυτό που μπορώ να προσφέρω για τον συνάνθρωπο, το προσπαθώ μέχρι να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα και μάλιστα ανιδιοτελώς . 
Θα παρακαλέσω οποίος και οποία μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί μου στο τηλέφωνο 6932407039 επειδή σίγουρα δεν θα προλάβω να έρθω σε επικοινωνία με όλους για ευνόητους λόγους και περισσότερο επειδή δεν θα έχω το τηλέφωνο σας.
Από καρδιάς ευχαριστώ όλους και όλες που έχετε τη διάθεση να με στηρίξετε και να είστε δίπλα μου όπως κάνω εγώ πάντα για εσάς.


Λάμπρος  Κεραμύδας 


Ως πολίτης της Δυτικής Αττικής, βιώνω μια παρατεταμένη αδιαφορία για την ευρύτερη περιοχή τόσο από την κεντρική εξουσία όσο και από τίς εκάστοτε περιφερειακές αρχές.
Τό Περιστέρι, τό Ίλιον ,το Καματερό , τό Αιγάλεω , όι Άγιοι Ανάργυροι, ,η Πετρούπολη , τό Χαϊδάρι και η Αγία Βαρβάρα παραμένουν ακόμη και σήμερα ο <<φτωχός>> συγγενής της Αττικής.
Η δυτική περιφέρεια ήταν και είναι, ο <<κομπάρσος >> μίας Αθηνοκεντρικής Ελλάδας πού περιμένει καρτερικά μια ευκαιρία να αναδείξει τους ανθρώπους της και τον ανεκμετάλλευτο << πλούτο>> τής.
Για αυτήν την ευκαιρία αποφάσισα να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις από την θέση του υποψηφίου περιφερειακού συμβούλου στο ψηφοδέλτιο ενός μάχιμου αυτοδιοικητικού, Γιώργου Πατούλη.
Πάμε μαζί για μία Νέα Αρχή για την Αττική.
Πάμε μαζί για μία Νέα Αρχή για την ομορφότερη <<Δύση >> τής πατρίδας μας.
Μπροστά , δυνατά και δυτικά.

Βασίλης  Κόκκαλης

 Για άλλη μια φορά τάσσομαι στο πλευρό του Γιάννη Σγουρού, στις προσεχείς περιφερειακές εκλογές, όντας υποψήφιος με τον συνδυασμό του. Δυνατά με τον Γιάννη Σγουρό για τη νίκη....


Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................