ΕΥΧΕΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΠΟΝΗ


Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν ένα τέλος , έτσι και οι διακοπές(μου) έφθασαν στην λήξη τους. Φυσικά τελείωσαν άδικα  με τρεις μέρες καθυστέρηση λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων(εκτάκτων).Δυστυχώς το επάγγελμα μου είναι δύσκολο αμφίρροπο και απρόβλεπτο, Πρέπει να μεταβώ στο Αγίω Όρος για την τελετή εγκατάστασης του νέου διοικητή(που τυγχάνει και πολύ αγαπητός μου φίλος εδώ και 25 χρονιά) Επομένως τα ρεπορτάζ σταματούν εδώ με το τελευταίο που σας έστειλα για το λατομείο.


Ευχαριστώ όλους σας για την ανταπόκριση που είχατε απέναντι  μου στα θέματα που σας έστελνα .Ο σκοπός μου ήταν ένας και μοναδικός Η ανάδειξη του τόπου μας. Ας ελπίσουμε(πρώτα ο ΘΕΟΣ) να τα ξαναπούμε στις 17/8 στην παρουσίαση του βιβλίου του Θωμά Μαύρου.

ΚΆΛΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ  
Με τις καλύτερες είχες μου σε εσάς προσωπικά και στις οικογένειες σας
ΧΡΗΣΤΌΣ ΜΠΟΝΗΣ

Μπαμπίνη ΙΝ Ευχαριστούμε πολύ τον Χρήστο Μπόνη για τα θέματα που έστελνε και στο blog μας  ΜΕ ΣΚΟΠΌ ΤΗΝ ΑΝΆΔΕΙΞΗ & ΠΡΟΒΟΛΉ ΤΟΥ ΤΌΠΟΥ ΜΑΣ
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................