Μπαμπινιώτες Επαγγελματίες



Αποστόλης Κομπλίτσης 

''Ο ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ''


Προ ημερών είχα ασχοληθεί και δημοσιεύθηκε (εδώ)ένα θέμα που αφορούσε τουε επαγγελματίες ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΕΣ (ιδιοκτήτες λεωφορείων -φορτηγών ,ταξί καθώς και εισπράκτορες ).Πρόθεσή μου ήταν η καταγραφεί όλων αυτών τον ανθρώπων ως μια παρακαταθήκη για το χωριό μας .


Εγώ προσωπικά αλλά και το blog ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΙΝ στο οποίο δημοσιεύθηκε δεχθήκαμε ευχάριστα και συγκινητικά λόγια από πάρα πολλούς Μπαμπινιώτες .

Ευρισκόμενος της ημέρες του Πάσχα στο χωριό μας άκουσα κριτικές ότι ξέχασα κάποιους ΛΕΚΤΙΚΉ η κριτική τους γιατί ήταν ΚΑΛΟΠΡΟΑΊΡΕΤΗ ,θα μπορούσαν όμως οι φίλοι συγχωριανοί να με διορθώσουν με πρόσθετα δικά τους στοιχεία για να βγει ένα καλύτερο ιστορικό αποτέλεσμα .

Άλλωστε αυτούς που εγώ δε έγραψα οι περισσότεροι ήταν περιστασιακά στα συγκεκριμένα επαγγέλματα .

Δεν είχα καμιά πρόθεση δια της παραλήψεως μου να παραχαράξω την ιστορία !!!!

Αυτών τον οποίο παρέληψα να συμπεριλάβω στο κείμενο και ζητώ συγνώμη ήταν Μπάρπα Νίκος Τζακώστας .

Χρόνια επαγγελματίας στη γραμμή λεωφορείων Αθήνα- Ωρωπός ,όπως και να έχει όμως σε ότι με αφορά για το γραπτό μου η κριτική καλοδεχούμενη

Γιατί σε αυτή τη ζωή δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα !!!!

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................