ΑΓΡΑΜΠΕΛΑ: Αποπεράτωση του έργου της πλατείας του χωριού .(Ένα πραγματικό στολίδι)




Ένα σημαντικό έργο για το χωριό Αγράμπελα  του Δήμου Ξηρομέρου είναι πλέον πραγματικότητα

Η πλατεία αγκαλιάζει ψυχές, προάγει τέχνες, προωθεί πολιτισμό, συμβολίζει το άνοιγμα στο χώρο και στη σκέψη.
Δείτε foto:











  Ενώνει ανθρώπους, ηλικίες,  κουλτούρες, κοινωνίες, δρόμους, δίκτυα, προσδιορίζει το παρελθόν, το παρόν, υφαίνει  το μέλλον, είναι προέκταση της αρχαίας αγοράς και  παράγωγο του σύγχρονου πολιτισμού.













foto:Από τις εργασίες 

 


 




 Έγινε η αποπεράτωση του έργου της πλατείας του χωριού μας.Έτσι το χωριό μας ομόρφυνε ακόμη περισσότερο με την συμβολή και την στήριξη όλων σας.
Είμαι ευτυχής που όλον αυτόν το καιρό είχα ανθρώπους που στάθηκαν ενεργά δίπλα μου. 
Να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο του Δήμου Ξηρομέρου Ερωτόκριτο Γαλούνη καθώς και τον πρώην αντιδήμαρχο Λαινά Κωνσταντίνο για την συμβολή τους στην ολοκλήρωση του έργου. 
Επίσης και τους κατοίκους του χωριού μου , δίνοντας μου δύναμη να συνεχίσω ακόμη περισσότερο και σε περαιτέρω πράγματα στην αναβάθμιση αυτού. 
Θα είμαι πάντα δίπλα σας ακούγοντας τις απόψεις όλων σας για το καλύτερο αποτέλεσμα πάντα , διότι όλοι έχουμε ένα ενιαίο σκοπό...... Το χωριό μας.


Με εκτίμηση και σεβασμό , ο Πρόεδρό σας.


Tάγκας Δημήτρης
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................