ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΚΔΑΠ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ «ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ»-Κ.Δ.Α.Π. ΕΤΟΥΣ 2017-2018


ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
ΚΕΝΤΡA ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
(Κ.Δ.Α.Π. ΑΣΤΑΚΟΥ & ΚΑΝΔΗΛΑΣ-2646041482 & 2646051427  ωράριο 3:00-9:00 μ.μ.- ΚΔΑΠ ΦΥΤΕΙΩΝ 2646022322 ωράριο 1:00-9:00 μ.μ.)


Αγαπητοί γονείς,
Φέτος η διαδικασία για την υλοποίηση της δράσης «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» (Εγγραφές στα Κ.Δ.Α.Π.) για το έτος 2017-2018, αρχίζει νωρίς το Μάιο, με στόχο να ολοκληρωθεί με την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, εντός του Ιουνίου.
Ενόψει της δημοσίευσης της Νέας Πρόσκλησης, που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. εντός του Μαΐου, οι αιτούσες που ενδιαφέρονται να λάβουν αξία τοποθέτησης (voucher) και να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Κ.Δ.Α.Π.  θα πρέπει:


1. Να έχουν υποβάλει την φετινή φορολογική τους δήλωση, που αφορά τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το έτος 2016 (από 1/1/2016 έως 31/12/2016) και να έχει εκδοθεί η Πράξη Προσδιορισμού Φόρου, προκειμένου να υπολογισθούν τα εισοδήματα, σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν με αποκλεισμό.


2. Να γνωρίζουν τον προσωπικό τους ΑΦΜ και ΑΜΚΑ, καθώς και το ΑΜΚΑ των παιδιών για τα οποία θα υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση.


3. Όσες μητέρες είναι άνεργες να φροντίσουν να ανανεώσουν την κάρτα ανεργίας ή αν δεν έχουν να εκδώσουν άμεσα.


Τα δικαιολογητικά, που απαιτούνται για τη συμμετοχή στη δράση, θα περιγράφονται αναλυτικά στην Πρόσκληση που θα βγει σύντομα. Είμαστε σίγουροι ότι με την συνεργασία όλων, οι διαδικασίες θα εξελιχθούν ομαλά και τα αποτελέσματα συνολικά θα είναι καλύτερα.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Κ.Ε.Δ.Ξ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................